I´M BACK!!!!!!

Hej i bloggvärlden!
 
Det var över en vecka senast jag skrev. (Fyyyyyy, Liselotte!!!!)
 
Under den veckan har jag landat. Hittat mig själv. Läst era fina inlägg här och på Facebook, sms och mail.
Känt kärleken. Meningen med livet. Den RIKTIGA meningen. Inte den som är ett låååååångt liv. Utan att det är ett... liv.
 
Jisses, vilka klyschor.... Jag som journalist borde kunna bättre än så, haha!
 
Men det är så. 
Jag har landat. Landat i beskedet om återfall.
Det är konstigt, men på många sätt var faktiskt återfallet en värre smäll än cancerbeskedet 2009.
 
På något sätt TRODDE jag verkligen att jag var unik. Att även om follikulärt lymfom innebär återfall så skulle det inte drabba MIG! Inte MIG!!!! 
Vilken hybris, va?!?
 
Jag sa till alla att det skulle komma tillbaka men någonstans trodde jag inte det. Som om jag skulle vara något så jävla annorlunda. Som om det skulle vara synd om mig som har det så förbaskat bra!
 
 
Men nu har jag landat. Insett. Inte accepterat för det tänker jag banne mig ALDRIG göra!!!!
Men insett att så här är det.
 
Landat. Och går vidare.
 
Det FINNS bättre behandlingar i dag. Jag har stor chans att leva med lymfomet länge, med behandlingar där emellan. Och vem är då jag att klaga???????
Vem är då jag att klaga medan andra sitter i rullstol, blir döva,blinda, förlorar ben och armar, förlorar sina BARN?!?!?
 
Vem är jag som kräver att allt ska vara perfekt??? Som ändå har - allt!!!
 
 
Näääää, nya tag nu.
Livet väntar på mig.
 
Ta mig tusan!
 
NU KÖÖÖÖÖÖÖÖÖR VI!!!!!!!!!!!!
SKÅÅÅÅÅL!!!!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har en underbar inställning. Kärlek till dig. Kram Bergatrollet i vetlanda

2013-09-07 @ 19:58:31
Postat av: Anonym

Love you!

2013-09-09 @ 08:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0