Partyyyyyyyyy

Hej mina govänner!!!

Har ni saknat mig i helgen?

Vet att jag varit en slarvig flicka men ni förstår, jag har haft såååå mycket att göra!

Jag har tvättat sommarkläder, rotat fram solkrämer, hejat på svenskarna i OS, dreglat över Peter Jöback,
pillat mig i naveln och sålt lite kakor.
Så det har inte varit så mycket tid över att blogga...

På fredag kväll drar vi till Stockholm, flyget till Hong kong går på lördag
så nu går jag bara omkring och myser på´at.
Har varit inne i stan och köpt lite apoteksgrejor, tvål, schampo och sånt som vi ska ha med oss.

=)))))))))

Men nu vill jag att ni ska gå och hämta er almanacka! Ta med en penna också - en röd!

...............................

Så - har ni gjort det nu?

Då vill jag att ni bläddrar fram till lördagen den 10 april.

.............................

Färdigt?

Bra, då vill jag att ni tar rödpennan och skriver:

FEST HOS CANCERLOTTA!
FÅR INTE MISSAS!!!




Ja, då ska vi fira att herr Cancer har besegrats för den här gången!
Det är också mitt sätt att tacka alla er som varit med och stöttat mig, läst min knasiga blogg
och gett mig styrka under en ganska jobbig period.

Tänkte så här: Jag fixar lite enkel mat och ni tar själva med er läskeblasken (hmfr...).
Har ni tur kanske jag skramlar fram en liten chipspåse också...
Och har ni riktig tur (eller otur) kan det hända att jag rotar fram gamla schlagerskivor...
:O)

Hur som helst - så godtar jag inga som helst ursäkter för att inte dyka upp.

Jobbar ni? - Byt med en arbetskompis!

Fyller er gamla mormor år? - Det gör hon förhoppningsvis nästa år också!

Har ni brutit benet? - Hoppa hit!


Jag vill se er här den 10 april!!!

Nu sitter det säkert en hel del av er och tänker att "nej, inte kan jag gå dit - jag har ju bara läst
hennes blogg men känner henne inte särskilt väl. Hon menar säkert inte att jag är bjuden...".

Men se, det menar jag visst! Har ni läst min blogg så har ni brytt er om hur det går för mig
och då är ni mina vänner.
Och mina vänner kommer på min fest, eller hur?

För er som har en bit att åka så finns här en hel del sängplatser. Säg till i god tid bara så att jag
kan fixa med det men 8, 9 platser i sängar är inga problem.
Därtill finns det två soffor och några madrasser så det löser vi.

Ni som absolut vet att ni kommer kan väl skriva en kommentar här, skicka ett sms eller mail.
Bestämmer ni er sista dagen för att komma så går det bra, det med...
=)

Men hörrni - kul ska vi ha på vår egen lilla "kräft"-skiva - haha!
Och herr Cancer är inte bjuden!


Kram & Puss i ögonvrån!


Kommentarer
Postat av: China

Jag kommer!

Var bor du?

2010-03-01 @ 21:21:25
Postat av: China

Behöver nog säng.

2010-03-01 @ 21:23:22
Postat av: Gro

Det skulle jeg likt, men det er for langt tror jeg.......;-)

2010-03-01 @ 21:27:59
Postat av: mia

Haha du är ju helt underbar. Bjuder på dig själv, bjuder på fest å till och med sängplatser.Har beundrat dig å din härliga humor under hela den här resan.Men vilken final du kommer med!!! Måste kolla almanackan.Vart bor du? Många karmar /Mia

2010-03-01 @ 21:28:12
Postat av: Ankan

klart jag kommer....=))))))

2010-03-02 @ 22:35:19
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0