Tvätt och bowling

Toodiloo!

Vad bra det är att ha en blogg.
Om jag, som i dag, kände att nu bara måste jag ta itu med lite tvätt så kan jag alltid
skylla på bloggen efter en stund.
För det går ju helt enkelt inte för sig att låta er vänta, eller hur???

;o)

Att sedan tvätten finns kvar efteråt är ju ett senare problem.
Varför göra i dag det du kan skjuta upp till morgondagen?
Lite skitiga kalsingar har väl ingen dött av? Och skulle det vara så att man prompt vill ha
rena men dessa är slut så är det bara bra för härligheten att hänga i det fria ibland.
Då slipper man otäcka svampinfektioner.
Hihi!

Nä, skämt åsido.
Har försökt vara lite nyttig nu på förmiddagen.
Solen skiner rakt in i vardagsrummet och då ser man hur dammigt det är!
Då börjar det genst krypa i CancerLotta (Jo Måns, jag kommer att fortsätta kalla mig
för CancerLotta - tycker det låter lite käckt! =D
)
så nu har jag sprungit runt och dammat och fejat.

I kväll ska familjen på Tacobowling.
Det ska bli mysigt.
Man bowlar lite och sedan blir det tacobuffé. Ett mysigt familjenöje.
Det enda som är tråkigt med detta evenemang är att resten av familjen blir så fruktansvärt sura
när jag spöar skiten ur dem!
Haha - vi får väl se hur det blir med det...

Ha en mysig lördag everyhopa så återkommer jag med segerbilder!!!

Puss på underhudsfettet! ♥


Kommentarer
Postat av: LENA

toodiloo på dej själv.jag har en slappdag idag,min dotter e på bio och då är det skönt att inte göra ett dugg.sen blir det mer livat när kompisen hänger med hem,då är det mat,plocka fram godsaker m.m.ser fram emot segerbilderna,klart du vinner. kram på dej.

2010-01-23 @ 13:54:32
Postat av: Renee

Du är en vinnare................puss på klotet

2010-01-23 @ 14:43:38
Postat av: nettan

Va mysigt de låter! I gamla b-bo finns inga sådana nöjen lättillgängliga...ja vi får roa oss så gott vi kan-tvätta kan jag ju roa mig med. tihi...puss på hammaren!!

2010-01-23 @ 14:51:33
Postat av: Mette

Tänker på dig och din mamma.

Ha en bra helg.

Skickar med en award till dig.

www.finnotto.blogg.se

2010-01-23 @ 18:43:05
URL: http://finnotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0