Tankar om bloggen

Vad skönt det är med lata helger!

I och för sig är det väl helg för mig varenda dag, på ett sätt.
Och det kan man väl säga eftersom jag är sjukskriven men det är ändå skillnad på
de riktiga helgerna när familjen är hemma, man inte behöver passa några tider
eller skicka iväg barn till skolan och så.

Nu har jag precis tagit mig en skön timslång tupplur på soffan.
Åh, det var så gött så.

Funderar lite på den här bloggen.
Jag startade ju den i samband med att jag började mina cellgiftsbehandlingar.
Efter det har det bara rullat på.

Det har dels varit en jättebra terapi för mig.
När jag har varit deppig har det alltid känts lite bättre när jag fått skriva av mig till er.
Och ni har ju verkligen varit med mig på hela den här resan.
Ni har stöttat, skrattat och peppat hela vägen.

Frågan är hur länge jag ska hålla på.
På onsdag gör jag min slutröntgen och någon gång därefter ska jag träffa min läkare.
Om då allt ser ut som det ska så är jag klar, färdigbehandlad.
Då är det dags att gå tillbaka till ett "normalt" liv igen.
Och då är det inte så mycket mer cancer att skriva om på den här bloggen.
Då är det dags att lägga av.

Jag tycker ju att det är så roligt att skriva och ha den här kontakten med er alla
men utan cancern så är nog mitt liv inte så intressant för er, det inser jag själv...
;o)

Vi kör väl fram till att jag börjar jobba.
Då är det nog dags att lägga ned.

Nu ska jag se på Stjärnorna på slottet.
Ett osedvanligt trevligt program, det där!

Puss på hjärnbalken!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du får gärna fortsätta längre för min del. Livet på VP är nog inte innehållslöst direkt? ;-)

Kram

2010-01-16 @ 21:34:24
Postat av: nettan

Vill du skriva vill jag läsa!! Det känns som om jag lär känna dig på nytt, vi som tappade kontakten för så många år sen...Du är ju en kul o färgstark tjej, du har nog annat att underhålla oss med- om du vill...är det betungande för dig ska du inte hålla på. kram på dig!!

2010-01-17 @ 02:11:11
Postat av: LENA

jag håller med nettan.kram.

2010-01-17 @ 07:56:18
Postat av: Linda

Hej hej! Hittade hit till din blogg från en annan blogg... men jag tror jag såg en lapp om den också här på Ryhov! :-) Jag heter Linda, är 32 år och fick diagnosen bröstcancer i mitten av november. Har just fått min andra cellgiftsbehandling.



kram Linda

2010-01-17 @ 08:22:59
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Ankan

Jag fortsätter gärna & läser din blogg, det finns alltid något att plita ner, tankar & funderingar eller middasmaten,,,Jag trodde inte det skulle finnas så mycket att skriva om men det gör det,,cancer eller inte...Fortsätter du skriva ska jag läsa med glädje..

Kramen

2010-01-17 @ 17:52:08
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: brittan

jamen hallå!!! varför ska du sluta??? jag tror att du har en hel del mer att bearbeta, skriv om vägen ni har gittan och du. eller livet EFTER cancern....sluta inte skriva snälla du..

kram britt på öland

2010-01-17 @ 22:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0