Sover gott

Morrn, morrn på er!

Så var det Trettondagsafton.
Det blir inget pulkaåkande i dag. Vi har bestämt oss för att åka till Äventyrsbadet
i Jönköping i stället. Under hela tiden jag hade min Picc-Line längtade jag efter att bada.
Jag kunde ju inte göra det så länge jag hade slangen i armen.
Men nu ska det plaskas!

Det är konstigt det här med sömnen.
Många frågar mig om jag har svårt att sova, om jag ligger och vrider mig och funderar på nätterna.
Men inte en enda gång sedan jag fick cancerbeskedet har jag haft svårt att somna.
Tvärtom - jag sover som en stock! Och inte har jag haft några otäcka drömmar heller.

Det är förstås jätteskönt. Det finns ju inget värre (jo, något kanske...) än att ligga sömnlös
och grubbla på nätterna. Alla problem blir så mycket större på natten.

Fortfarande ingen kallelse till skiktröntgen. Det är det jag går och väntar på nu.

Puss på hörselgången! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0