Kärlek...

Hej, mina goa pluttefisar!

Vilken makalöst vacker och härlig dag det är i dag!
Strålande solsken, lagom med minusgrader och barnen har studiedag.

Alex och jag har varit hos frisören med honom.
Sedan gick vi till Elsies och fikade, det tycker han är så mysigt när det bara är han och jag.
Efter det var vi i leksaksaffären. Jag hade lovat att han skulle få någonting när
han lärde sig att simma och nu valde han ett litet Lego.

Ömhjärtad som han är fick han genast bekymmer om Charlie...
Det hjälper inte att man förklarar att Charlie fick en egen grej när han lärde sig simma,
Alex kan bli så ledsen för att inte Charlie får något att han börjar gråta.
Han frågade om han kunde få låna pengar tills vi kom hem så att han kunde köpa något åt Charlie...

Behöver jag säga att det blev en liten grej till storebrorsan också?

Dessutom väckte mig Alex med frukost på sängen i morse. En macka med skinka och små, små 
ostskärvor som han hade lyckats hyvla bort. Till det ett glas juice med sugrör.
Ibland älskar jag mina barn så att det är fysiskt smärtsamt...
♥ ♥ ♥

Lite bättre i ögonen i dag.
Det är bara någon liten prick som ömmar men det syns inte när jag har mascara.

Fyra dagar kvar till läkarbesöket.
Hu!

Puss på underläppen!


Kommentarer
Postat av: Ankan

Men så goa barn,,hoppas fransarna bryter igenom snart så det slipper ömma =)

Kramen

2010-01-29 @ 17:34:38
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0