Alex belöning

Är bara tvungen att visa er Alex belöning till mig.

Varje kväll när jag har tagit min spruta så får jag välja ett fint klistermärke och
sätta upp på en av hans teckningar.

Det här är jätteviktigt! Och om det verkar som om det gör ont när jag tar sprutan
får jag välja två, eller ett extra stort, märke...

Det här är hans underbara sätt att hjälpa mig. Det är en av anledningarna att jag tycker
det är så viktigt att barnen verkligen får vara med genom hela cancerresan.
Hur ska de annars ha möjlighet att hjälpa till och ge sitt stöd?

Alex riktigt frossar i att få se sprutan åka in i skinnet medan
Charlie väljer att befinna sig i ett helt annat rum.
Jag tror faktiskt att han skulle svimma annars...
;o)




Alex belöningsteckning


Kommentarer
Postat av: Jessica

Å så fint. Vad gullig han är. Viktigt att de får hjälpa på sitt sätt tror jag med. KRAMEN

2010-01-03 @ 21:23:25
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica

Å så fint. Vad gullig han är. Viktigt att de får hjälpa på sitt sätt tror jag med. KRAMEN

2010-01-03 @ 21:23:34
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica

Å så fint. Vad gullig han är. Viktigt att de får hjälpa på sitt sätt tror jag med. KRAMEN

2010-01-03 @ 21:23:36
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica

Oj vad dumt det blev. Förlåt :o)

2010-01-03 @ 21:24:08
Postat av: Lotta Lindqvist

Barn är fantastiska. Vilken fin sak att göra!

2010-01-03 @ 23:13:23
Postat av: nettan

Vilka härliga ungar!!!

2010-01-04 @ 07:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0