Vilken överraskning!

Okej, det blir visst ingen Melodifestival för mig i morgon heller...

Som jag så diskret antydde tidigare så fyller jag ju år på söndag.
Och i dag har jag fått veta att jag tydligen inte ska fira den här.
Den ska firas i

PARIS!!!

Ja, ni läste rätt!
Tony har bokat en flygresa och hotell i Paris i två nätter.
Vi sticker tidigt i morgon bitti och kommer hem sent på måndag kväll.

Ja, herrejissene.
Våra mammor är tydligen engagerade som barnvakter och cafépersonal.
Både min och Tonys mamma ska bo här hos barnen i helgen.
Herregud - och jag som inte har något att TA PÅ MIG!!!

Nu får jag mitt straff för att jag har låtit tvätthögen växa och växa...

;-)


Men, men - myyyysigt ska det i alla fall bli.
Men det får nog sjutton bli en budgetresa. Vi sticker ju till Filippinerna om fyra veckor...

Nä, nu hinner jag inte skriva mer.
Måste ju dammsuga eftersom mammorna ska bo här - hihi!

Ha en jättehärlig helg.
Det ska jag ha!
När vi hörs igen är jag ett år äldre - alltså 23...

Puss på kulmagen!


Kommentarer
Postat av: LENA

vilken överraskning,shit va kul.trevlig resa.jag fyllde 23 igår.men det känns som man fyllde 23 för typ 20 år sedan,he,hee.kramis.

2010-02-05 @ 20:24:22
Postat av: Johanna

Åh vad kul!! Stort grattis på födelsedagen i förskott. Hoppas ni får en underbar resa! Kram

2010-02-05 @ 21:06:36
Postat av: Tina

Undrar om Pia ser detta... Minns hur avis vi var av alla blomsterbud till jobbet... Trodde nog att det skulle bli mindre romantik med åren men ack vad fel man kan ha.. Var tvungen att läsa högt för Janne. ;-) Kram på sig och ha en underbar resa!

2010-02-05 @ 21:33:29
Postat av: Ankan

Åh vad härligt,,,underbart...njut & le =)

kramen & grattis

2010-02-05 @ 23:50:01
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Renee

Hm hm..mysigt men ta inte med Tony på samma tur som du och jag tog i Paris hi hi hi.....vad blir det om man vänder på Paris..........ha ha vad rolig jag är,ha det jätte mysigt kram Renee(lite besviken att du inte ska se MF)

2010-02-06 @ 01:12:07
Postat av: Elisabeth

Va UNDERBART!!!! Njut nu alldeles tokigt mycket!

Önskar dig en härlig 23-års dag;-)



Stort grattis och kram från Elisabeth

2010-02-06 @ 08:23:16
URL: http://ebesalit.blogspot.se
Postat av: nettan

Det låter storfint det!! ha en underbar resa och stort grattis på födelsedagen!!

2010-02-06 @ 13:32:20
Postat av: Lena

Grattis=) den överrakningen visst ejag om ;-)

2010-02-06 @ 18:11:21
Postat av: brittan

oj vad mysig han är den där tony...(tror att ted ska prata allvar med honom..haha)hoppas resan är riktigt romatisk och mysig, det behöver ni verkligen. GRATTIS på födelsedagen.

kram önskar

britt på öland

2010-02-07 @ 09:03:13
Postat av: Ann-Britt

Grattis på födelsedagen, vännen! Hoppas Ni haft en underbar tur till Paris!

Kram

Ann-britt på öa

2010-02-07 @ 18:01:03
URL: http://annbrittsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0