Vilken händelserik dag!

Hej på er govänner!

I dag har det varit en helt underbart rolig dag!!!

Jag har tvättat.
Och så har jag lagt in tvätt i torktumlaren.
Sedan har jag vikt tvätt.
Efter det har jag tvättat en ny maskin.
Den har jag sedan hängt på tork. Ja, inte maskinen, alltså utan tvätten.

Efter det slog jag till med att laga middag.
Den åt vi upp.

Då var jag tvungen att gå och lägga mig och vila en stund...

Sedan gick jag ner i källaren och satte i gång en maskin tvätt.
Den ska jag snart lägga in i torktumlaren.
Därefter kommer jag att få vika tvätt.

Ja, herregud vilket fartfyllt roligt liv man har!!!

I morgon måste jag nog ta det lite lugnt så att jag inte överanstränger mig...

=))))))


Nu blir det OS resten av kvällen.
Heja Kalla!!!

Puss på ryggmärgen!


Kommentarer
Postat av: nettan

Fan din dag har varit nästan identisk med min!!! Det ärcharmen med att bli äldre! Puss på örat!

2010-02-15 @ 20:00:15
Postat av: Ankan

Wow ja de gick inte av för hackor =))

Spännande värre,,här har det nästan bara sovits =)))



Kramen

2010-02-15 @ 21:39:27
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Renee

vilken underbar dag .........Kalla är helt underbar ,vad härligt med os........Mamma fyller 70 år imorgon ,skriver tal nu men kommer ingenstans ,jag ska ta lite vin så går det nog bättre,ska även boka till Björn skifs i Stockholm med god middag och mys på hotell puss min älskade vän hälsa din mamma och familjen

2010-02-15 @ 23:03:19
Postat av: Leif Hedberg

Det gäller att se det lilla i vardagen och ta till vara på det:



http://www.youtube.com/watch?v=5cWH3JBoNzw

2010-02-16 @ 16:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0