Vilken OS-gren passar mig?

Jaha, i dag lyckades jag inte hålla mig ifrån soffan...

Gick och la mig en stund.
Jag skulle givetvis inte somna, nej då.
Jag skulle bara vila en liten, liten stund. Bara stänga ögonen lite...

Två timmar senare vaknade jag!

Funderar på vilken OS-gren jag skulle kunna ställa upp i?
Jag menar, min kondition är ju verkligen i topptrim.
Bodafors egen Anja - det är jag det!
(Den som nu är riktigt elak tänker säkert att det närmaste jag kommer att likna Anja Pärson är hennes säl - hihi)


Nu har jag i alla fall jobbat min första vecka.
Man kan väl inte direkt säga att jag uträttat några litterära storverk, men jag är åtminstone i gång.
Resten får komma senare.

Nu är det fredagkväll och för första gången på riktigt, riktigt länge har jag faktiskt en riktig helgledighet!
Inte en sådan där fejkad cancer-sjukskriven-alltid-hemma-ledighet.

Så vad ska hon göra av den då? undrar ni nu nyfiket.

Jo det ska jag tala om.

Jag ska SOVA.

Men först ska jag titta på Let´s Dance.
Lite OS blir det med.

I morgon ska jag se Melodifestivalen och reta mig på att det i år är så katastrofalt dåligt!!!
Var är glittret och glamouren?
Var är artisterna?
Och var är låtarna???

Nä - piss, skit och Vademecum. Det är vad jag har att säga om årets upplaga.
=(

Ha i alla fall en mysig kväll
&
Puss på balansnerven! ♥


Kommentarer
Postat av: Ulrika Källström

Det var så kul att se ditt namn under en artikel i VP idag - go for it! Ser fram emot dina granskande artiklar!

2010-02-19 @ 21:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0