Ska man fira?

I dag är det tydligen internationella cancerdagen.

Någon som över huvud taget hört talas om denna dag???

Om jag nu ska föräras en alldeles egen dag så kan det väl vara en dag som folk känner till?

=)

Och hur firar man den?
Med en extra cellgiftsbehandling eller ska man slå till med en extra dos cortison, kanske???
Haha!

♦ ♦ ♦

Jag blev så glad i dag när blommorna kom!



De var från min fina, fina kompis Renée!
Tack, gulliga du!



I morgon ska jag bort till vårdcentralen och ta nya blodprover.
Trodde att det var slut med det nu men värdet på de vita blodkropparna var fortfarande lite lågt.
Ingen fara men på gränsen till vad som är acceptabelt så läkaren ville att jag
skulle ta ett nytt prov för att se att de är på väg uppåt.

Så det blir till att skutta upp i morgon bitti.
Och jag som är så förkyld...
Vojne, vojne, stackars mig...

;o)

Puss på bäckenbotten!


Kommentarer
Postat av: LENA

Åh,vad gulligt av Renee,jättefin bukett.kram å lycka till med ptoverna imorgon.

2010-02-04 @ 21:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0