Rufs

Nä, nu jäklar i min lilla låda!

Det var 25 minusgrader när vi klev upp i morse!

T J U G O F E M     M I N U S G R A D E R ! ! !

Jag tycker mig ha hört att det populära klimathotet skulle göra att vi fick varmare vintrar.
Jaha, så var det med den prognosen!

Lilla mamsen och jag ska åka och handla i dag.
Alex fyller år på torsdag så mega-Legot-Allan står på inköpslistan.
Han fyller alltså inte förrän om tre dagar men redan i går kväll hade han svårt att somna
för att han var så spänd inför sin födelsedag...

:D

Varför är man inte sådan när man blir vuxen?
När försvinner den där pirrande förväntan över ett fylla år?
Måste erkänna att jag fortfarande tycker att det är ryyysligt roligt att få paket
men visst var det ett tag sedan man låg sömnlös, liksom.

Vet ni vad?

Jag har RUFS!
Håret har nu blivit så långt (eller mindre kort) att det har börjat vända sig åt olika håll.
Något självfall finns ännu inte att skåda men det behöver nog bli ännu längre innan det börjar böja sig.
Fasar för hur jag kommer att se ut då...
Om mina lockar kommer tillbaka kommer huvudet att bli fullt av sådana där
småknorvar som ligger tätt intill huvudet.
Ni vet - som en äldre dam med krullpermanent som hon inte har kammat ut.
Snyggt, snyggt...

Måste bara delge er familjens coolaste medlem - Pip-Larsson.
En kille som äääälskar gos!

Puss på magsaften på er! ♥



Kommentarer
Postat av: Ankan

Om du tonar ner det silvergrått så är det klockrent sen jue=)



Jag brukar vara lite pirrig i magen när jag fyller & om det är någon hemma hos mej så kräver jag kaffe på sängen...En gång för 11 år sen så gick jag inte upp ur sängen,,min dåvarande pojkvän hade glömt att jag fyllde år,,,han förstod snart vinken =)



Funderar på detta med födelsedagar, visst måste vi vara ett år yngre egentligen, för vi har ju liksom missat en tid i våra liv då Mr c åt upp hela tårtan?



Kramen i kylan

2010-02-22 @ 23:14:32
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0