Inte så yr i dag

Lite bättre med balansnerven i dag...
Fortfarande yr när jag tittar nedåt men ögonen löper i alla fall inte amok.

Det blir kanske inte så himla farligt för mig eftersom jag har så hima TASKIG balans - hihi.
Känner aldrig av sjösjuka och sådant och var urusel i skolan när man skulle gå balansgång.
(Jag var i och för sig urusel på ALL gymnastik...)

Nä, sport har inte varit min grej, förutom när det gäller att titta på det.

Såg ni loppet med Olsson och Hellner i går?

Jisses, jag svettas fortfarande!
Att titta på dessa grabbar var som att få ett halvt...

♦  ♦  ♦

Det var annat än den där jäkla Melodifestivalen.
Jag menar - vad säger man...
Om detta är det bästa av de bidrag som skickades in så undrar man ju -
hur sjutton lät de andra bidragen?!?

Nä, nu blöder det verkligen i ett gammalt schlagerhjärta.
Eller är det kanske så att herr Björkman medvetet plockat med så urusla bidrag för att
 han vet att lilla CancerLotta missar finalen?
Ja givetvis, så måste det vara...

;O)

Om två veckor promenerar vi på gatorna i Hong kong.
Det känns helt underbart, speciellt om man nu tittar ut genom fönstret...

Puss på er - nånstans...


Kommentarer
Postat av: nettan

Puss på dig önskar jag o min son!!

2010-02-21 @ 21:10:08
Postat av: Ankan

Hoppas yrslen lagt sej en aning måste var obehagligt som attan...du får ju inte köra bil om du är yrig!!!!!!



Tycker ni ska promenera på de Hongkongska gatorna med väldigt gott samvete,,,det är ni värda!

Kramen i kylan

2010-02-22 @ 08:22:50
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0