Hur man besegrar herr Cancer

Hej i snöyran!

I dag har jag varit borta på caféet på förmiddagen men det verkade inte som att folk ville
ge sig ut i det här vädret.
Kan väl inte säga att jag klandrar dom...

Har tänkt på det här med lymfkörtelcancer.
Lymfsystemet finns ju inte i huvudet utan det sitter mellan halsen och ljumskarna ungefär.

Så nu har jag kommit på ett sätt hur jag en gång för alla ska besegra herr Cancer!

Räknar iskallt med att när min upptäckt blir känd och får genomslag så kommer jag att
få stå i stadshuset (givetvis iklädd en klänning designad av Lars Wallin - vit ska den vara)
och ta emot nobelpriset i medicin ur Knugens hand.

För alla pengar jag vinner ska jag skänka en del till Cancerfonden (för det finns ju andra typer av cancer
vars gåta jag ännu inte lyckats lösa).
För resten av pengarna ska jag resa och köpa massor av kläder som jag hänger i min nybyggda
garderob som man kan gå in i.

Vad är det då jag kommit på?

Jo - alla med lymfkörtelcancer skulle bli hjälpta av en mycket enkel operation.
Eftersom lymfkörtlarna sitter i mellangärdet tar man helt enkelt bort den kroppsdelen.
Man blir en huvudfoting, en sån som små barn ritar!



Fan, vad jag är smart!!!  :D


Puss på tarmluddet!


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt på öa

Åhhhh, grattis! Det vill jag se när du tar emot

priset ur knugens hand!!!!! fniss fniss



Ann-Britt på öa

2010-02-23 @ 20:44:54
URL: http://annbrittsvardag.blogspot.com
Postat av: Nettan L

Hahaha, du e för rolig!

Å smart e du ju med!!

Kram!

2010-02-23 @ 22:46:00
Postat av: Måns

Hej



En blogg som är guld :)



http://georgeschottl.wordpress.com/



Ha det !



/Måns

2010-02-24 @ 12:26:05
Postat av: Anonym

Jag visste att du inte var dum, men att du var SÅ smart hade jag ingen aning om. Jag tror att du kan, om du har lite tur, kanske kan få nobellpriset i medicin. Jag vill i så fall komma på festen. Puss på dig själv :)

2010-02-24 @ 22:03:22
Postat av: Ankan

Du är ju en pärla,,,såklart det är så=)

2010-02-24 @ 22:43:35
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0