Födelsedag

Så har vi firat lillkillens födelsedag!

Det var en mycket nöjd - och mycket trött - åttaåring som kröp i säng i kväll.

:)


Det har varit en låååång dag.
Hade velat lägga mig för att vila en stund efter jobbet men det blev inget av med det.
Nu är jag så trött så att ögonen går i kors.

Tänk att jag fortfarande inte klarar att vara i gång en hel dag.
Det är så fruktansvärt frustrerande - huvudet vill men kroppen orkar inte.
Försöker nonchalera att jag är trött och köra på ändå men det slutar bara med att jag blir sur,
grinig och får taskigt tålamod.
Och då är Liselotte inte rolig, kan jag meddela!
(När barnen börjar tassa omkring på tå och Tony blänger och suckar,
då vet jag att det är dags att dra sig undan och vila... ;O)

Gjorde ju en intervju med Johan T Lindwall i dag.
Den artikeln ska jag skriva i morgon.
Kan dock meddela att Johan var en trevlig prick som inte hade svårt för att prata!
Skönt med den typen av människor. Det är skitjobbigt när man måste dra svaren ur en person,
vilket ibland kan vara fallet när man intervjuar en journalist...

Nä, dags att tvätta av sig ögonen och stoppa ned den trinda kroppen i bingen!
God natt på er, mina vänner!

Och ni - puss i tårkanalen! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0