Bra dag

Så var middagen lagad och uppäten. Stekt kyckling, kokt potatis med dill och massor av riktig gräddsås!!! Mums filibabba, tyckte jag och Charlie. Tony är med Alex på simskola så Charlie och jag fick en stund på tu man hand vilket är sååå mysigt.

La om min Picc-Line. Det är trydligen veckans höjdpunkt för dem på den lilla vårdcentralen här i Bodafors. Erfarenheten från liknande grejer är inte så stor så det är JAG som får tala om för vårdpersonalen hur de ska göra. Blir det fel är det väl jag som får ta skiten också...

Annars har det varit en bra dag i dag. Hej hopp gummisnopp, liksom.
Hårfixeringen har lättat lite. Visst trillar det sjok med hårstrån men det har inte fått mig att varken grina eller bli på uselt humör. :o) Tvärtom kände jag mig riktigt fräsch när jag stegade iväg till vårdcentralen. Det kan förstås ha haft med de höga klackarna att göra. Inget är så bra för kvinnligheten som höga klackar!!!

Var inne hos mamma på fiket för att se hur hon sköter sig. Hon blir galen när jag drar i håret och sliter bort strån. Så då gör jag givetvis det för att retas, haha!

Hur som helst så skötte hon fiket med glans så där var man ju överflödig. Ingen journalistik och nu behövs jag inte ens på mitt eget café. Men mina mammor (min och Tonys) är två klippor som håller fiket rullande nu när jag är sjukskriven. Vad skulle jag göra utan dom???

Nu kommer Tony och Alex.

Här ska pussas!!! Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0