Ny mössa

Jag älskar min nya mössa!

En kollega till mig, Agneta på Östra Småland, hörsammade att jag frös om huvudet förra veckan.
Och i dag kom den här coola mössan med posten!
Hon har stickat den själv och det måste ha gått med en jäkla fart!
Den är hur fin och skön som helst!

Tack, snälla Agneta!!!




Nu ska jag snart iväg med Charlie till frisören.
Han ska klippas och dessutom få lite ljusa slingor.
Eftersom jag nu inte kostar ett öre när det gäller hårvård tänkte jag
lyxa till det lite med honom i stället.
:o)


Puss på gomseglet!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Klart Charlie ska få slingor! Behöver du fler mössor är jag alltid redo. Det var kul att det gamla restgarnsknyttet kom till använding. Det stämmer att allt klär en skönhet!

2009-11-16 @ 15:04:27
Postat av: Suz

2009-11-16 @ 15:57:27
Postat av: Suzann

Kul om man skriver klart innan man publicerar!

Hej på dig! det var ett tag sedan men har inte hunnit sitta vid datorn så mycket. Tänker ändå på dig! Vad fin du är i mössan, det är alltid roligt när folk tänker på en. Kul för Charlie med slingorna, man känner sig alltid lite extra fin när man får piffa till sig. Hur gammal är Charlie. Man märker att de börjar tidigt med hårfix och annat-även grabbarna!

Kramar till dig och ha en skön dag

2009-11-16 @ 16:03:04
Postat av: Johanna

Vad fin mössan är! Paasar dig perfekt. Kram

2009-11-16 @ 16:15:08
Postat av: Rebecka

Fin mössa (det säger jag både till dig och Agneta!)

Kram

2009-11-16 @ 18:05:03
Postat av: Reservdelskvinnan

Å en så fin mössa som en bakelse.. man blir glad när man ser er båda ihop..kram och njut

2009-11-16 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0