Altaner är jobbigt

Grannarna kom in i går. 
 
Tony ville ha lite tips från Man-grannen om vårt kommande altanbygge. Efter en stund kom även Kvinna-grannen över.
Hon ville nog inte prata altan utan bara vara trevlig.
Och trevligt blev det, kan man säga...
 
Hade faktiskt ingen aning om att man kan bli så torr i strupen och tung i huvudet dagen efter man har pratat om altaner...
 
Dessutom var det någon som smög in medan Man-grannen och Kvinna-grannen var här och snodde min konjak. Såg nämligen i morse att den var slut. Vin hade de tydligen också tagit med sig.
Det är lågt tycker jag...
 
Så i dag måste alla prata tyst och vara snälla. För jag är lite upprörd i huvudet.
Och vi ska inte ens nämna ordet altan. Än mindre jobba med den.
Jag vill ju liksom inte vara upprörd i huvudet i morgon också.
 
Lite så känner jag.

Kommentarer
Postat av: Angela

Ja nu skiner solen o värmer gott☀sitter ute i trädgården.. Inte a...n ;):) må huvudet få tillbaka sin kraft.. Kraaaaam 💖

2013-09-08 @ 13:05:57
Postat av: Lena

Oj oj, och vi som ska bygga ny altan på framsidan och altan/uterum på baksidan nästa vår. Hur ska det gå? Jag har tillräckligt med huvudvärk. Jag ska låsa alla skåp och dörrar och sätta upp stora staket mot grannarna. Huga!

2013-09-10 @ 08:11:13
URL: http://morsdeka.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0