Tröttig

Hujedamig i min lilla låda vad jag är trött...

Z Z Z Z Z Z Z...


Somnade så gött på soffan i kväll. Jag har ju egentligen inte gjort någonting i dag.
Har plockat bort julsaker och bytt gardiner.
 Men oj, oj, oj vad jag är slut!
Det tar på krafterna att ha cancer, ska ni veta!
Det ska ni inte prova om ni vill vara pigga!
;o)

Har ni haft ögonfransstubb någon gång?
Jag tror att jag har det...
Det ser ut som att det kommer ett par små, korta nya fransar på ena ögat.
Det är på samma ställe där det kändes ömt och inflammerat för ett par dagar sedan.
Förmodligen var det fransarna som var på väg ut!

Så det händer grejer med den här gamla kroppen nu och det känns rätt spännande.
Vem vet, jag kanske till och med blir en normal människa så småningom???
(Jaja, det var väl att begära för mycket, kanske... =D)

Nä, nu ska den här trötta kvinnan krypa upp i soffan och bara slappa.
Barnen har gått och lagt sig så det är luuuugnt och sköööönt!

Kram på er och puss på tinningen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag gör ett arbete om lymfom, cancer, i skolan och hittade din blogg. helt rörande att läsa om din historia och jag skulle gärna ställa lite djupare frågor till dig på mail om du har möjlighet och lust att svara på?

2010-01-15 @ 13:20:54
Postat av: Liselotte

Visst får du ställa lite frågor!

Maila mig på

[email protected]



Kram

Liselotte

2010-01-15 @ 18:25:40
URL: http://cancerlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0