Totalt hjärnsläpp

Okej, nu är det fastställt en gång för alla.

Jag måste vara en förtäckt blondin!
(Förlåt Nettan, Lena, Renée och ni andra med minimalt pigment i hårsäckarna...)

Att jag kan vara vimsig och förvirrad, det vet vi.
Men nu har jag nog slagit rekord i dumhet.

Var nere i källaren och skulle sätta i gång en maskin med tvätt i dag.
Inget konstigt med det, detta gör jag faktiskt med jämna mellanrum.

Men just i dag blev jag stående med tvättmedelspaketet i handen och stirrade.
Detta paket som jag använt mig av i ett par veckor nu...

Jag stirrade för att det inte stod "tvättmedel" på paketet.

Det stod diskmedel!!!

Och detta har jag använt i ett par veckor! Jag har hällt i pulver gång på gång.
Utan att se skillnad på paketen!

Jag menar - hur jävla dum får man bli?!?

Om paketen varit förvillande lika, eller åtminstone haft samma färg eller storlek,
då hade jag kunnat se detta som en förmildrande omständighet.

Men det går ju liksom inte att ta fel, eller hur?





Hjälp - herr Cancer har ätit upp min hjärna!!!

;o)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skoj!!! Hur kan man bara lyckas med det.. Fniss, ska nog inte gnälla på min sambo när han gör galna saker.. Inte efter detta! Tack för ett gott skratt på kvällskvisten!! Kram!

2010-01-11 @ 21:46:25
Postat av: nettan

fan vi är ju för sköna för att behöva göra sådana där grejor! Häng inte läpp för det..kram!

2010-01-11 @ 23:51:00
Postat av: Leif Hedberg

Det hade varit ännu värre om du använt tabletter till diskmedel... Personligen kunde jag gott och väl gjort samma mistag - om jag hade tvättat. Klarar nämligen bara av diskmaskinen

2010-01-12 @ 14:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0