Stressad

Det var värst vilket tjat om bilder!!!

=)

Jag lovar, de kommer.
Men vi kan väl säga så här:

Jag har nu inte längre hår.
JAG HAR EN HJÄLM!!!

Det blev väl inte så där jättebra, om man säger så...

Det ser verkligen ut som att jag har en mörk hjälm på huvudet. Och så lyser huvudsvalen fram där emellan...

Yes! Man är verkligen i sin glans dagar!

Lovar i alla fall att jag ska ta några bilder i morgon. Får se om jag hittar någon vinkel
där jag ser åtminstone hyfsad ut...

xp

Annars har det varit en mycket lugn dag i dag.
I morgon eftermiddag ska jag iväg på en utbildning på jobbet.
Och dagen efter är det dags för läkarbesöket med stort L.
Då följer Tony med mig och håller handen.
Börjar bli nervös nu...

Idag har det varit ganska många mörka tankar som har hängt efter mig.
Tankar om att jag inte ska hinna med de saker jag vill göra i livet, inte hinna resa på de resor jag vill
eller prova saker inom mitt jobb som jag har lust med.

Rädd att mitt återstående liv allt för ofta ska handla om nya behandlingar som blir
svårare och svårare för varje gång.
Att jag blir begränsad.

Innan har man ofta tänkt om saker som inte blivit av - äsch jag kan göra det senare.
Så är svårt att tänka i dag.
Det känns som att jag inte har tid att vänta, att jag försitter min chans
 om jag inte gör allt så snart som möjligt.

Förhoppningsvis så känns allt lite bättre efter läkarbesöket på tisdag.
Hoppas, hoppas...


Puss på nässpetsen! ♥


Kommentarer
Postat av: nettan

Jag känner med dig...men det går bra ska du se!!! Önskar att jag kunde hjälpa!! Många kramar från en gammal vän!

2010-01-31 @ 21:44:12
Postat av: Mette

Håller tummarna för dig i morgon.

2010-02-01 @ 08:45:44
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Håller också tummar o tår inför besöket imorgon!!

Förstår så väl dina tankar!



En lååång kram till dig från mig.

//Elisabeth

2010-02-01 @ 15:52:30
URL: http://ebesalit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0