Lite nojig

En vecka kvar till röntgen.

Vad ska den visa?

Usch, jag är lite nojig över vilket besked jag ska få av läkaren.
Och anledningen att jag är nojig är att jag ibland känner hur det liksom hugger till
i mellangärdet eller bak vid mjälten.

Tänk om jag får ett dåligt besked?
Eller om de vill ge mig fler behandlingar?
Då är det bye bye till Filippinerna i början av mars. Det kommer jag inte att orka...

Vet förresten inte hur det ska bli med Filippinerna i alla fall.
Nu när mamma är sjuk så kan hon ju inte jobba på caféet. Vi har svårt att få ihop det med folk nu med,
hur ska det då gå när vi både Tony och jag är borta i drygt två veckor?
Vet inte riktigt hur vi ska lösa det...

Att inte få åka vore ett sådant slag i ansiktet.
Detta har jag sett fram emot under hela min behandling. Det skulle bli hela familjens belöning
efter det vi alla gått igenom. Jag, Tony och inte minst barnen.

Men nu ska vi inte hänga underläpp!
Jag kanske är frisk som en nötkärna och fiket har kanske hunnit gå i konkurs!
Då ordnar sig ju allt, eller hur?
;o)

Funderar ju på att ha en fest också. Kommer ni ihåg det?
Vet bara inte riktigt när.
Vill nog ha läkarbesöket avklarat innan jag bestämmer något, så att jag vet om festen blir
för att fira eller för att dränka sorgerna...
Men ni kommer väl?

=)

Puss i ögonvrån!


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, visst kommer jag!! ;-) Förstår din oro. Hoppas verkligen att det blir bra.



Kram!!!!

2010-01-13 @ 16:01:14
Postat av: Johan

Hejsan Liselott bara Renees gamle gubbe här!Vill bara säga att jag tänker på dig.Det här kommer gå bra ska du se.Hälsa Tony!

Massor m kramar från mej

2010-01-13 @ 20:27:43
Postat av: brittan

självklart gumman kommer jag, om bara dagen är den rätta....hälsa mamma ifrån mig, ge henne många kramar!!

Och sedan ska du också ha alla andra kramar från mig.

Allt kommer att gå bra, jag tror det kanske är herr cancer som börjar se sig besegrad och försöker komma igen, men du är starkare

HA, fuck him....



kramar

britt på öland

2010-01-13 @ 20:51:57
Postat av: nettan

Det måste gå bra!!! Finns inte plats för nåt annat scenario..massa kram!!!!

2010-01-13 @ 22:35:48
Postat av: Renee

inte många ord ,men jag är här med dej puss

2010-01-14 @ 14:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0