Hårmatta!

Jag kan ha sidbena!!!

Inser ni lyckan i detta???

Ja, ni skulle kanske inte kalla det jag har på huvudet för frisyr... men för mig är detta
just nu höjden av lycka!

Tittade mig i spegeln nu i kväll när jag var hos mamma och det visade sig att hennes spegel
visar en helt annan bild än vad min hemma i badrummet gör.
Där var håret mörkare och man kunde faktiskt få det till att det är en liten matta på huvudet.
Jag tror att jag stod och speglade mig i 20 minuter!
Mamma höll på att skratta ihjäl sig åt mig och jag funderar på att flytta dit i stället!
Just speglar har annars inte varit något jag använt mig av särskilt flitigt det senaste halvåret...

;o)

Men nu verkar det faktiskt som att håret växer. Är så himla spänd på att det ska bli
några centimeter långt så att jag inte alltid känner att jag behöver ha mössa på mig.
Har aldrig varit korthårig i hela mitt liv så det ska bli så kul att experimentera.

Tänk vad lite fjun på huvudet kan göra en lycklig!
Ska försöka ta några bilder i morgon så att ni får se.
Lova bara att inte skratta! Enligt era mått mätt så är det ju inte precis en kalufs jag har,
om man säger så... men för mig är det massor!
=o)

Puss i handflatan!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hejsan Lotta!!



Stort grattis till ditt nya hår!! Jag känner oxå att det kommer bli fantastiskt när det kommer tilbaka;-)

Hoppas, hoppas du slipper fler kurer just nu. Håller tummarna!



Kram//Elisabeth

2010-01-07 @ 23:03:16
URL: http://www.ebesalit.blogspot.com
Postat av: Ankan

Härligt med sidbena,,Håller alla tummarna för att eländet är över för dej snart...

Ska kolla med T vilken dag vi kan komma till fiket, vore kul & träffas....

Kramen

2010-01-08 @ 10:16:30
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Du, förresten... Kan jag få lägga upp en länk till din sida från min blogg?



Annars har jag minsann fått blommor idag... Inte dåligt! Det var ett tag sen;-)



Kram//Elisabeth

2010-01-08 @ 10:32:54
URL: http://www.ebesalit.blogspot.com
Postat av: nettan

Va härligt att du är så glad!! Grattis till ditt växande hår. Snart har du samma kalufs som förr!! Puss på dig!

2010-01-08 @ 11:42:23
Postat av: Suzann

Long time no see och ett riktigt gott nytt år!!

Tänk om du får blont spikrakt hår nu det kan vara spännande att se vad det blir eller ett kolsvart afrokrull hade varit käckt på dig! Kramar i massor

2010-01-08 @ 13:44:19
Postat av: Mette

Va kul.Kommer det att bli lockigt?Har en väninna som efter cellgiftbehandlig fick ett jättefint lockigt hår.Visserligen försvann det med klippningar senare men ändå.Hälsa mamma

Kram

2010-01-08 @ 17:27:27
URL: http://finnotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0