Dumma blogg

Den här jäkla bloggen har krånglat hela dagen i dag!

De har ändrat utseende på de sidor som bara jag ser och det gick väl inte att göra
utan att det blir strul förstås...

Hoppas att det här funkar nu i alla fall.

Sitter och bloggar samtidigt som jag tittar på "En annan del av Köping".
Har man inte varit på bra humör innan så blir man det när man ser det programmet!
Speciellt Tobbe är ju bara så helskön!

=)))))

Annars har det varit en lugn dag.
Har fortfarande problem med ögonen. Det är alltid någon liten inflammation.
Jag har som små röda prickar som är ömma och inflammerade.
Som jag sagt innan så tror jag att det är nya ögonfransar som växer ut så
egentligen är det ju en positiv sak!
Men det är lite jobbigt ändå...

Det är ganska konstigt att håret växer så olika.
Det har ju kommit i gång på huvudet, ögonen och "på landningsbanan".
Men i övrigt växer det ingenting. Och även på huvudet växer det ganska ojämnt.
Mest är det mitt uppe på hjässan. Där är det en riktig matta nu på ett par centimeter.
Minst är det nog där bak.
Jag kanske gnuggar bort det som små bebisar gör - haha!
De kan ju bli helt kala där bak!

Kan i alla fall konstatera nu att jag är riktigt gråhårig.
Jag har ju färgat håret i så många år så jag har inte haft riktig koll på hur grått det har blivit.
Men nu vet jag...

Tror att jag ska ta och färga det någon dag nu.
Om det är mörkt kanske det ser lite mer ut?
Otålig? Jag? Nä - inte alls!!!

:O)

Nu håller vi tummarna för att det fungerar när jag ska skicka iväg det här inlägget!

Puss i nacken!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vi brukar bryta av med lite Tobbe-stunder här på jobbet då vi kollar lite favoritklipp med vår favoritman. Så skön!

Och skönt med ditt hår!

Kram

2010-01-28 @ 22:11:43
Postat av: Renee

Det är roligare att vara blondin......eller hur?puss i hårbotten

2010-01-29 @ 00:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0