Brrrrrrr

Ååååhhhh, vad jag fryser!!!

Visserligen är det kallt nu men att frysa som jag gör nu är inte normalt!
Jag är vanligtvis ganska varmblodig av mig, det är Tony som brukar vara den frusna i den här familjen.
Barnen kan gå hemma barfota och i t-shirt medans jag har stickad tröja och mössa på mig.
Och jag fryser ändå!

I går höll jag på att bli tokig.
Jag gick in och ställde mig i duschen för att få upp värmen. Jag tror att jag stod där i 20 minuter och
höjde värmen på vattnet mer och mer. När jag var klar såg jag ut som en kokt kräfta!
Haha - hajar ni? - kräfta!
(Guuud, vad kul jag är!)

När jag kom ut ur duschen kände jag mig varm och gosmosig. Men sedan gick det bara en timme
och så var jag lika kall igen. Fingrarna är som istappar!

Kan det bero på avsaknaden av hår?
Normalt så har man ju åtminstone lite fjun på kroppen men jag har ju ingenting, håret på
själva lekamen har inte börjat komma tillbaka än. Kan det vara så att detta gör en sådan enorm skillnad?

Risken är att jag inte kommer att dö av cancer, jag kommer att frysa ihjäl!!!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0