Bowling

God söndag på er allihopa!

Har just avslutat en sittning på hemlighuset.
Vad var det i tacosen vi åt i går???
För det kan väl aldrig bero på den stora super-mega-bauta-groggen jag tog när vi kom hem???

;o)

Som sagt, vi var på bowling och jag lovade er ju att ta lite segerbilder.
Hmmm.... vi kan väl säga så här - det viktiga är inte att vinna utan att kämpa väl!!!
Det där med att vinna är ju egentligen inte så viktigt, eller hur?!?

Med andra ord - Tony vann...

Men det berodde naturligtvis inte alls på att han var bättre än jag.
Nej, det finns en mycket enkel förklaring till att jag i går inte lyckades visa min verkliga storhet.
Efter bara några minuter bröt jag nämligen en nagel!!!
Ja, ni förstår!!!
Vem sjutton kan fokusera rätt när man är stympad, lemlästad???

Så jag anser inte att hans högre poäng egentligen kan räknas som en vinst,
han hade bara tur att jag var skadad.


Ett sant proffs in action

                                       
                    Aj, aj - akta rännan Alex!        Charlie håller poängställningarna!  



Sen dags för tacos. Tony ser ju helt galen ut - haha!




Just det - det är en sak jag glömt berätta för er...
;o)


Ha en jätte, jätte, jättehärlig söndag på er!

Puss på hårsäckarna!


  






Kommentarer
Postat av: Renee

hm det blir nog femlingar.....kan jag få en då?kram och puss på magen

2010-01-24 @ 17:44:43
Postat av: Ann-Britt på öa

Hallå Lotta!

Jag får väl krypa fram, läser din blogg dagligen. Tycker du skriver väldigt underhållande! Spöade du inte skiten ut familjen? Skit samma, visst är det skoj med bowling?

Tjingeling!

2010-01-24 @ 18:02:53
URL: http://www.annbrittsvardag.blogspot.com
Postat av: Kerstin Karlsson

Du är fantastisk! Jag sitter och skrattar och njuter av ditt sätt att skriva samtidigt som det gör ont av medkänsla. Sparka Herr Cancer i röven från mig!

2010-01-24 @ 19:40:00
Postat av: Cassie - CJsmycken.weebly.com

Gilla bowling!

2010-01-24 @ 20:13:55
URL: http://jaaacobsson.blogg.se/
Postat av: Ka

haft en bra dag ?

2010-01-24 @ 20:30:54
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: nettan

Du lät Tony vinna för hans manliga egos skull, eller hur?? ni e en go familj!! Puss..

2010-01-24 @ 23:47:54
Postat av: Elisabeth

Jag bara älskar dina blogginlägg! Jag blir glad, glad, glad när jag hör om vilken bra söndag du haft:-D

Tackar så mycket för må-bra-kramen, den ska jag ta fram i eftermiddag;-)

Förresten, jättefina bilder!!! Otroligt att du kunde hålla det hemligt så länge..;-) Hehehe!



Kram//Elisabeth

2010-01-25 @ 08:45:30
URL: http://ebesalit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0