Kul möte

Hej på er!

Är ni säkra på att det verkligen bara finns en fredag i veckan?
Tittade i almanackan och där finns det bara en men jag är ganska säker på att det är någon liten jäkel
som har smugit in åtminstone en extra per vecka...
Det är ju alltid fredag, tycker jag!

:D

Har jobbat i dag. Efter det stannade jag kvar i Vetlanda för att jag skulle handla lite
och då hände det en kul grej.

Jag har haft lite kontakt med en tjej som kallas Ankan. Hon bor i Vetlanda och vi har en gemensam vän
men har aldrig träffats.
Ankan har bröstcancer och genomgår nu sina första cellgiftsbehandlingar.
Precis som jag så bloggar hon om sin cancer. Jag har följt hennes blogg och hon har följt min.
Vi har även chattat lite och skrivit till varandra på Facebook och jag har hela tiden tyckt att 
hon verkar vara en himla go tjej.
Men vi har, som sagt, aldrig träffats.

När jag nu gick på stan var det plötsligt några som ropade på mig.
Jo då - det var en livs levande Anka med en kompis som också kommenterat på min blogg ibland.
Vad roligt det var!
Facebook och bloggar är jättekul - men ibland kan man nästan glömma att
dessa människor faktiskt finns i verkligheten.
Men av vad jag kunde se så var Ankan av kött och blod och jag blev på ett så himla bra humör
efter att ha träffat de båda!

Så här glad blev jag:


Kram på er!


Det här goda humöret har hållit i sig resten av dagen.
Är trött nu samtidigt som jag har en enorm energi - konstigt va?
Ögonen vill sova men kroppen vill dansa samba eller nåt!

Får väl skaka rumpa med stängda ögon så blir det nog bra!

Ha en härlig fredagkväll nu allihopa!

Puss på stjärtvecket!
:p



Kommentarer
Postat av: Ankan

verkligen kul & träffa dej in real life. Det är häftigt att få träffa blogg & chatt kompisar...du verkar vara lite trevlig 6 käck i verkligheten & överraskande...

Dom står så fint på bordet=)

Tack & kram

2010-02-27 @ 21:04:40
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Måns

Hej



Idag på SVT2 22.30 om Nano tekniken för cancer-behandling 28/2



/Måns

2010-02-28 @ 20:54:43
Postat av: Annika

Det va väldans roligt att träffa dig oxå..

2010-03-01 @ 08:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0