Avslut

God förmiddag!

Tänk - i morgon ska jag börja jobba!
Vad roligt det ska bli!
Bara jag kommer upp på morgonen, jag är ju inte direkt van att gå upp vid klockan sju längre...
;O)

Det blir inte precis någon mastodontdag, jag börjar vid halv nio och går hem vid halv två.
Men jag kommer säkerligen att var helt slut efteråt - haha!
Det räcker ju med att jag åker in till Willys och handlar för att jag ska bli trött.

Har funderat på det här med bloggandet.
Att börja jobba är liksom det som sätter punkt för den här cancerresan för den här gången.
Sedan finns det inte så mycket mer att berätta.

Den 5 mars åker vi, som ni vet, till Filippinerna och kommer att vara borta i drygt två veckor.
Där är nog ett bra tillfälle att stänga igen butiken.

Efter det kommer jag att börja jobba som vanligt igen, plus att jag har fiket som tar tid,
så jag tror faktiskt inte att energin till att blogga kommer att finnas där.

Men GUUUD vad jag kommer att sakna det.
Eller - rättare sagt - sakna ER!

Det är mitt största bekymmer med att lägga ned bloggen.
Vissa av er har ju egna bloggar där jag kan följa er.
Andra finns på Facebook.
Men ni andra - kommer jag att tappa kontakten med er nu?
Det vill jag inte!!!

Jag har fått nya vänner genom bloggandet.
Jag har återfått gamla vänner genom den.
Inga av er vill jag mista.
Vi måste lösa det...

Sedan är det detta med festen.
Trodde ni att jag hade glömt det?
Inte då!!!
Men jag tror vi tar det när vi kommer hem från semestern. Nu känns det inte riktigt
som att det finns någon tid.
Men fest ska det bli, i slutet av mars eller precis i början av april. Ska bestämma datum innan vi sticker.
Och då vill jag se alla här!!!

♥  ♥  ♥

I dag ska jag in till stan för Charlie ska klippa sig. De har sportlov nu men
vi har inte hittat på nåt kul på hela veckan.
Å andra sidan har jag inte så dåligt samvete för det eftersom vi snart drar till Filippinerna.
Det kan vara ganska skönt att bara gå hemma och skrota en vecka också.

Puss på kranskärlen! (Vad nu det är men jag har hört ordet...) ♥


Kommentarer
Postat av: Ankan

Hua, jag kommer att sakna dej här inne i bloggvärlden massor men förstår dej även om jag inte vill=)

Du kan ju bli gästbloggare kankse nån gång ibland=)

Lycka till på första jobbdagen i morron!

En kram på det!

2010-02-17 @ 20:27:23
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Monica

Hej.

Kommer sakna din blogg, blivit lite av en vana att sätta sig ned framför datorn några gånger i veckan och besöka din blogg.Älskar ditt sätt att skriva, får mig både att skratta och gråta.

Ha en bra dag på jobbet och Lycka till!!

Kramisar till dig

2010-02-17 @ 21:58:44
Postat av: NETTAN

Kommer att sakna dig jättemkt även om vi hörs på fb..det har varit jättekul att få en inblick i ditt liv och lära känna dig igen!! Men jag förstår att det blir mycket.. Puss o kram så länge!!

2010-02-17 @ 22:05:54
Postat av: Anonym

Härligt att se ditt namn i tryck igen. Kommer sakna din blogg.

2010-02-17 @ 22:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0