Lite mer ork

God kvällsing på er!

Så roligt att jag kunde glädja er med min lilla pinsamhet på ICA i går...
Men skratta på min bekostnad, bara. Gör det för all del!

=)

Tänk att det nu bara är en vecka kvar tills jag börjar jobba.
Det har jag inte gjort på över sju månader!

Det är lite blandade känslor inför detta, känns nästan som att man ska börja ett nytt jobb.
Jag vet att det har skett en hel del ganska stora förändringar på tidningen under tiden som jag varit borta,
så det blir en hel del nytt att sätta sig in i.

Men det ska bli väldigt roligt.
Dels för att jag verkligen älskar mitt jobb men kanske mest för att det ska bli så kul att
träffa alla arbetskompisar igen och vara lite "jobbsocial". (Ja, Leif - det gäller dig också!)
Nu kommer jag ju bara att jobba två halvdagar i veckan men det är i alla fall en början.
Kuligt, kuligt!

Tycker att jag har haft lite mer energi de senaste dagarna och det är ju ett gott tecken.
Har heller inte frusit så fruktansvärt mycket.
De små nervtrådarna kanske börjar repa sig nu.
Ja, allt i kroppen (utom herr Cancer!) börjar väl repa sig men tant doktorn sa att
det kan ta flera månader till innan jag känner mig okej.
Och jag kommer kanske aldrig att komma upp i den kapacitet och ork jag hade innan.

Men nu är det bara tre veckor kvar tills vi åker till Filippinerna!
Tänk, vad bra man har det ändå!
=)))))

Puss på magen!


Kommentarer
Postat av: Ann Johansson

Så härligt att du känner dig piggare och snart ska få börja jobba igen. Jag blir lite avundsjuk men jag har bara 4 behandlingar kvar sedan hoppas jag att jag får som du. Jag gläds med dig för din resa och allt kul som händer, även ICA-äventyret.Stort lycka till till din mamma också som fått bättre diagnos än som var befarat. Kram från Ann

2010-02-12 @ 10:35:02
Postat av: Leif Hedberg

Härligt. Här handlar det bara om att vara jobbsocial!! Och däremellan försöker vi också göra en tidning. Kaffet vid 9 och 15 = Väsentligheter. VÄLKOMMEN!!!

2010-02-12 @ 16:25:18
Postat av: brittan

när blir festen?

2010-02-13 @ 10:21:18
Postat av: Ankan

Härligt för dej att komma igång,,,måste ju besöka fiket oxå jue..kramen

2010-02-13 @ 10:57:54
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0