Inte avslut - än!

Hallå, hallå, hallå!!!

Jag vet inte om jag uttryckte mig oklart i mitt förra inlägg eller om det är jag som missuppfattat
era kommentarer, men jag kommer inte att sluta blogga riktigt än!
Ni får inte säga hej då redan, hörrni!

Jag kommer att fortsätta att försöka plåga er i två veckor till, fram tills vi åker.
Och jag vill så gärna att ni hänger med fram tills dess!
Snääääälla?

På tal om bloggande så blev jag i går intervjuad av två sjuksköterskestudenter
på Sophiahemmet i Stockholm.
De skulle göra ett examensarbete med inrikting på "att blogga om sin cancer", tror jag det var.
De hade hittat min blogg och hade en hel rad frågor runt detta.
Tjejen som ringde var jättetrevlig så det var bara kul.

Lite konstigt annars att bli intervjuad. Jag har blivit det innan och det känns jätteavigt.
Jag är ju van att vara "på andra sidan", så att säga. Att vara den som intervjuar.
Men det är bara bra att veta hur det känns att vara intervjuoffer...

Nä, hörrninini, nu är det snart final i sprint.
Vi hörs i morgon så får ni höra hur det gick på jobbet.

God natt och puss på knogen! ♥


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag blev också intervjuad här i helgen av de samma trevliga tjejerna!

Det kändes rätt kul ändå att någon kan vara såpass upptagna av vad man själv började med för att "överleva";-)



Kram

Elisabeth

2010-02-18 @ 10:38:31
URL: http://ebesalit.blogspot.com
Postat av: nettan

ja e me!!!

2010-02-18 @ 13:59:42
Postat av: LENA

Hoppas att du har haft en bra och rolig dag på jobbet.Jag tycker det blir jättetråkigt att du slutar med din blogg,men jag förstår dej.Men jag hänger med i 2 veckor till,såklart.kram på dej.

2010-02-18 @ 15:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0