Det är så sjukt!

Sjuk... =(

Mår bajs i dag. Har någon förkylning i kroppen.
Alex har varit sjuk i helgen och nu har han väl smittat mig.

Jag är inte så där jättedålig men ni vet hur det är när man känner att det är något på gång,
att det är något skit i kroppen. Lite ont i halsen och allmänt ruggig.
Jag skulle egentligen varit på utbildning på jobbet den här eftermiddagen
men fick ringa och säga att jag inte kunde komma.
Surt...

Bara jag nu inte är riktigt dålig tills jag ska till läkaren i morgon!
Själv vill jag ju inte missa detta för allt i världen men jag antar att de inte är så glada åt att
man kommer till onkologen med någon slags smitta.
Hoppas, hoppas, hoppas att jag inte blir sämre!


Kommentarer
Postat av: Renee

Krya på dej .......hoppas du kan gå på besöket imorgon ,håller tummarna att allt går bra kramar i massor till hela familjen

2010-02-01 @ 15:30:03
Postat av: LENA

jag säger precis som Renee,KRYA PÅ DEJ.hoppas,hoppas du kan gå,det är ju så viktigt för dej att få veta hur du mår.Jag kommer att tänka extra mkt på dej imorgon.du vet att vi är många som håller tummarna för dej.stoor bamse kram.

2010-02-01 @ 18:33:26
Postat av: Ankan

Nä inte sjuk nu,,,ta en gammeldansk om du har & ångbad & vila....håller tummarna..kramen

2010-02-01 @ 20:03:44
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0