Aaaaatjo!!!

Host, snörvel och prosit!

I dag är det riktigt förkylt här. Både Charlie och Alex är också hemma från skolan.
Själv känner jag mig ungefär som om en ångvält kört över mig och kört upp två stora korkar i näsan.
Stackars, stackars mig...

;o)

Jag hade i alla fall ett mycket trevligt telefonsamtal i dag.
Pratade med en kvinna som har samma sjukdom som jag, follikulärt lymfom.
Hon har precis fått cellgiftsbehandling nummer två och det var givande att få utbyta erfarenheter med varandra.
Vi är ju inte så himla många med den här sjukdomen och då är det skönt att ha någon att ventilera med.

Tack, Ann, för ett trevligt samtal! ♥

Sedan ringde de från blomsteraffären här i Bodafors.
De hade tydligen en blombukett till mig men kunde inte komma med den förrän efter stängning i dag.

Och då blir jag givetvis sååååå nyfiken!
Vem är det som har skickat???
Jag avskyr att gå och vänta på sådant men kom mig inte för att fråga
henne som ringde från blomsteraffären.
Så nu får jag allt gå här och fundera och vänta...
Det kan jag ha! Haha!

Aaaaatjo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0