O-luden kudde

Ha! Det låg inte ett enda hår på kudden i morse! Är tydligen fortfarande i det stadiet att de bara lossnar om jag drar i dem. Så nu går jag här hemma med en frissa som står rakt upp för att jag inte vill kamma mig... SnyggLotta, haha!

Varför får jag dåligt samvete för att jag sover till kvart över nio? Det är ju inte precis så att jag har massor med saker som väntar...
Det enda på programmet i dag är att jag ska lägga om min Picc-Line på vårdcentralen vid kl 13.
En Picc-Line är en kateter som ligger i min vänstra arms ven. Den går från armvecket och nästan 50 cm in och slutar strax över hjärtat. Den används när jag får cellgifterna och på så sätt slipper de sticka varje gång. Rätt okej men det är ganska obekvämt att vara omlindad ända till mitten av januari, när jag är klar.

Nu är det pillerdags. Har till och med köpt ren sådan där liten pensionärsdosett till tabletterna! Haha!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0