Suck...

Försöker lära mig att blogga från mobilen men tror ni att jag får det att funka? Inte då...

Tänkter att det kunde vara rätt bra om jag är på sjukhuset eller så men det jäkla meddelandet vill förstås inte nå fram till min blogg. Förvånad, någon?

Annars tror jag att den värsta perioden är över nu. Sov ju i stort sett hela dagen i går också vilket resulterade i att det var lögn i helvete att somna i natt. Halv sex på morgonen satt jag i köket och käkade en macka och funderade på meningen med livet. (Det ska man inte göra vid den tiden. Det blir lätt superdepp då!)

Hur som helst, lyckades somna till därefter och vaknade några timmar senare. Så vi kan väl säga att:

I AM BACK!

:o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0