Släktfika

Nu har Pernilla ♥ och Kusinerna Vitaminerna varit här och fikat.
Fick två jättefina sjalar av min kära svägerska.


           
Fika med kusinerna. Kolla Charlie -
han har överkamning, haha!


Casper lyckades äta upp en hel Pariserbulle utan att slicka sig om munnen.
Det är ta mig sjutton värt att få en egen bild för!

Pernilla har en liten egenhet - som hon i och för sig delar med många. Hon avskyr att fotograferas, trots att hon är vacker som en dag. Men eftersom jag är så förbaskat elak så måste jag här lägga ut en bild hon kommer att älska. Risken finns att släktskapet nu upphör men min skadeglädje är större än min rädsla så - här är min älskade svägerska:



Klicka för förstoring!


Puss på er. Skriver mer senare. Måste springa och stänga av telefonen nu... ;O)


Kommentarer
Postat av: Din före detta svägerska

God kväll älskade svägerska.......Vet inte riktigt hur jag ska lägga fram det här men bilderna är inte rättvisa ditt lilla ........Men jag bjuder på detta :) Hämnden är ljuv, men du jag älskar dig ändå min svägerska. Som sagt undra om inte jag har några bra bilder på dig, efter någon partykväll där dina hakor hänger... Ha Ha puss o sov gott.

2009-09-21 @ 21:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0