Skinhead!!!

NU ÄR DET GJORT!!!

Lite läckert stubb blev det kvar men tyvärr kommer det snart att trilla bort. Och inte en tår trillade.
Däremot blev det en jäkla massa skratt!!! 
Någon som är spekulant på lite mörkt, lockigt hår?

Här är den nya Liselotte:


Visst ser jag åtminstone lite cool ut?



              
Undrar om man kan skrämma små barn med den här frillan?




Kanske att man skulle köra med överkamning?




Ja - visserligen ett ludet ollon. Men dock ett ollon!!!






♥♥♥ Han älskar mig ändå! ♥♥♥

↓↓↓













Näe Tony - det blev inge bra... 

:o)









Kommentarer
Postat av: Britt

Faaan gumman, du blev ju skitsnygg!!!! Du passar verkligen i att vara rakad. Kram på dig, du är stark.

Britt

2009-09-18 @ 23:28:38
Postat av: nettan

Du Lotta, du är skitfin!!! O du har ett underbart leende, ögon som ett rådjur o du knäcker vem som helst. Jag håller med Britt, skitsnygg är du!!!

2009-09-18 @ 23:34:16
Postat av: Niklas & Pernilla

Pernilla: Är så stolt över min vackra och underbara svägerska! Puss på dig!



Niklas: Välkommen i klubben! Du ser faktiskt skitfrän ut! Vi kan starta klubb! Tony, du och jag!

2009-09-19 @ 17:18:52
Postat av: Belinda

Du är lika vacker som alltid, ursnyggt. Kram kram

2009-09-19 @ 19:58:28
Postat av: Jessica

Japp! Du är skitsnygg och du ser stark ut. Jag hejjar på dig!

Kram

2009-09-19 @ 22:45:17
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!! Jag jag känner inte dig utan hamnade på din sida av en slump...ville bara säga att du är JÄTTEFIN även utan hår..om jag någonsin tappar mitt hår önskar jag att jag får vara lika fin som dig...du behöver INTE någon sjal

Kramar i massor & Lycka till

2010-01-19 @ 17:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0