Ingen rättvisa...

Har precis tittat på Här är ditt liv med Jan Eliasson.
Rasande charmig karl, det där! Vore man 20 år äldre så skulle det nog börja pirra lite, tror jag... :o)

Lugn kväll i soffan annars. Känns som att jag har börjat piggna till lite nu, faktiskt. Lite smått irriterad är jag dock.
När cellgifterna nu slår ut det mesta i kroppen - orken, håret, tungan -
kan den inte då ge sig på sånt som man inte vill ha?

Ett sådant exempel vore:
MENSEN!

När jag frågade läkaren om detta sa hon att den kunde försvinna och komma tillbaka efter behandlingarna.
Yes! - tänkte jag. Den kan man ju vara utan, eller hur?
Men blir det så för mig, tror ni?
Nähädå. Jag har nu i stället haft mens i snart
TVÅ VECKOR!!!

Jag drittlar och drettlar som den värsta tik!
Dropp från näsan och dropp från Pipita Venusberg.

Något annat som vägrar ge sig är häxstråna på hakan.
På huvudet lossnar det. På benen, under armarna och ni-vet-var också.
Men de jävla hårda skäggstråna sitter som berg!

Jag bara undrar - Var finns rättvisan här i världen?!?


Kommentarer
Postat av: Britt

det finns ingen rättvisa gumman, allt är orättvist, men man måste lära sig leva efter det, nu låter jag väääääääldigt pesimististk, och det är jag, ibland,,,,, men jag tror att allt har en mening, om den sen är bra eller dålig det vet jag inte, man förstår det efterhand....älskar dig faktiskt, det gör jag, och nu ska jag sova, för jag har druckit vin.....och grogg....och rak arne....och....saknar dig, vill göra detta med dig snart...och....jag mår pyton med dig...om det därför att jag är full...det kanske det är, så vill jag nog vara det med dig, för det var jävligt länge sen..!!!!Kram och jag håller alltid på dig gumman, du är stark och klok.



PK (betyer puss och kram, en grej som mamma och jag alltid körde sen jag var liten) Britt på Öland...



oj, du kanske ser detta som svammel i fyllan, och det är det, men jag menar allt jag skriver...

Älskar dig



kram

2009-09-27 @ 00:23:13
Postat av: Ted!

Ha ha, tur du har humorn kvar i alla fall, var nu inte detta humoristiskt menat så fick du till det bra i alla fall..=D

Visst är det skit när skägget växer ifrån en....:)

Ted!



Ang. ovanstående kommentator.....Hon är goo min käring.......hon kan skriva på din blogg, men inte svara på mina sms.......det är väl en fråga om prioritering av kärlek kan jag tro..;)

2009-09-27 @ 02:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0