Gissa bajset...

Vet ni vad detta är?



Jo, det är en perfekt avbild av hur mitt "nummer två" ser ut efter nästan en vecka med
tabletter mot illamående...
Ja, förutom färgen och kvistarna då. ( fucked up är jag inte i magen än... )

Från och med i dag tar jag inte fler sådana tabletter så nu börjar jakten på en jämn och fin avföring!
(Märker ni vilken brist på sysselsättning jag har? Denna besatthet av mitt eget bajs är ta mig fan inte normal!
Å andra sidan - varför ska man vara normal?)

;O)


Kommentarer
Postat av: Anders

Hej, känner igen dig, har du jobbat på Elit Vetlandas hemmamatcher? Någonstans har jag sett dig innan.



Hemskt det här med cancern, men skönt att se att du inte gett upp. Livet är ändå något underbart och det ska det självklart kämpas hårt för.

2009-09-28 @ 10:51:38
Postat av: Liselotte

Hej Anders! Vad kul att du har hittat till min blogg! :O)

Nej, jag är en idiot när det gäller all sport så några hemmamatcher har du inte sett mig på...

Däremot jobbar jag ju på VP så det är nog i de sammanhangen. Jag var också med i de två programmen som Uppdrag granskning gjorde om Louisefallet. Kan det vara där?

Hur som helst, kul att du läser!



Kram

Liselotte

2009-09-29 @ 21:59:28
URL: http://cancerlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0