Gäääääsp

Tänk att man kan sova så mycket....

Vaknade vid 10-tiden och var uppe och tog min macka-och-piller-frukost.  Mamma kom förbi för att titta så att jag levde. Hon tyckte att jag såg lite piggare ut... Jovisst, i jämförelse med vaddå? En död råtta?

Tyvärr så har jag ju förbannats med ett utseende som gör att jag alltid ser så oförskämt pigg ut. Det kvittar hur dålig jag känner mig, ingen ser det ändå på mig. Stackars mig...
;o)

Vid 11-tiden släpade jag mig upp till sovrummet och den skööööna sängen igen och det sa bara pang så sov jag. Vaknade vid halv tre och har nu lyckats hålla mig på benen en stund.

Illamåendet har i alla fall varit bättre den här gången. Läkaren sa åt mig att ta full dos av de tabletter jag fått och det har jag gjort så den biten är i alla falla bättre. Det är väl bara att inrikta sig på att gå i ide ett par dagar efter varje behandling. Förhoppningsvis piggnar jag till framåt eftermiddagen, kvällen i morgon.
Längtar efter det!!!!

Nu kommer snart Tony hem från fiket. Hoppas han har någon överbliven princessbakelse med sig. Har inte fått något lördagsgodis än! Vill ha!

Puss & Gäsp på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0