Snygg? Skit samma!

Morrn, morrn!

Ja, herrejösses vad mycket hår det ligger på kudden nu!
Allt stubb sitter ju löst och jag är förvånad över att det inte har lossnat än men på morgonen är kudden precis full av små strån. Jag sover numer på en gosig matta!

Annars märker man att håravfallet har stannat av. Det hår som sitter kvar på kroppen sitter som berg. Det innebär att jag har hår i ansiktet, lite på armarna, några glesa kalhyggen på utsidan av vaden och ena knät (!), några löjliga testar under armarna och ni-vet-var...

På onsdag ska jag till sjukhusfrissan och fixa till peruken. Tar med mig mamma då så ska vi passa på att ha en mysdag i Jönköping. Är inte säker på hur jag ska klippa den än men funderar på en go page med lugg -
lite Uma Thurman i Pulp fiction, ni vet.
Vore inte det häftigt???
Nu när man har chansen att välja frilla så kan man ju lika gärna ta något man inte har annars. Alla vet ju ändå att det är peruk så det är ju bara att gasa, liksom!

Annars har jag vant mig vid den rakade skallen nu. Synd att inte stubbet får vara kvar - då hade jag nog inte brytt mig om peruken. Har också märkt att jag inte bryr mig ett skit om att folk glor på mig.
Och det gör de!
Var på Netto i söndags och en kärring smög mellan hyllorna för att titta på mig. Hon fick nog inte med sig något av det hon skulle handla eftersom hon hade fullt upp med att glo på mitt kala huvud.
Var nära att öppna munnen och leverera en dräpare men bestämde mig för att hon inte var värd det.
Men - hellre kal på utsidan än på insidan, haha!

Hur som helst, det sköna är att jag inte bryr mig. Glo ni! Kan det liva upp er dag så varsågoda! Jag känner mig snygg! Om sedan inte andra håller med så är inte det mitt problem, eller hur?
:o)

Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Lotta Lindqvist

Absolut en Uma Thurman när du har chansen!

Kram

2009-09-29 @ 14:02:37
Postat av: Liselotte

Ja, Lotta, det får nog bli en Uma!

Håll utkik efter bilder! ;o)



Kram

Liselotte

2009-09-29 @ 22:01:27
URL: http://cancerlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0