Det sa klick

AHA!
Det har ju stört mig att bilderna jag lägger ut blir så himla små! Men i går upptäckte jag att de är en klickvänlig variant. Jag sa ju det - jag är en teknisk idiot...

Det här har ni säkert redan upptäckt men om inte så vet ni det nu!
 
˜ ˜ ˜

Alex tycker att det är jättejobbigt att se min rakade skalle. I går när vi tog bort håret var han jätteledsen och storgrät. Det tog evigheter innan han ens ville titta på mig. Charlie var med under hela proceduren och tog det jättebra men så är han ju också äldre. Charlie är 11 och Alex 7.

Nu har Alex samlat ihop två hårlockar som han har satt ett band i och som han vill spara. Han har fortfarande svårt att titta på mig och frågar när jag ska få min peruk eller om jag inte kan sätta på mig en mössa.
Antar att det är skrämmande för honom. De senaste veckorna har jag ju mått så bra att det egentligen inte har märkts att jag är sjuk. Därför blev det nog en chock för honom i går.

Han kommer givetvis att vänja sig men visst svider det i hjärtat att se hur hårt det här tar på honom.
Mammas lilla ♥ ...

Förresten - God Morgon på er!
Visst kommer det här att bli en helt underbar dag?

:O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0