Sovskit!

Duktigt Liselotte. Myyyycket duktigt!

Gick och la mig för att läsa tidningen lite efter att vi hade ätit middag.
Givetvis skulle jag inte somna.
Det är ju så dumt att somna klockan sex på kvällen eftersom det då
är omöjligt att somna på kvällen, eller hur?

Och vad gör jag?
Somnar, givetvis!
I över två timmar!



Kolla bilden! Som en fet liten padda ligger jag i soffan och trynar!
(Pip-Larsson tycker visserligen att det är mysigt...)

Och Tony - han passar på att ta ett fult kort!
Tänk om han lagt den energin på att väcka mig i stället...

Jaha, och vad ska jag göra nu halva natten?
Dessutom ska jag upp tidigt i morgon bitti. Klockan halv åtta ska jag vara på vårdcentralen
och ta prover inför onsdagens sjukhusbesök.

Nu är jag sur!
Sur på mig själv.
Sur på Tony.
Ja, jag är ta mig fan sur på Pip-Larsson också!

Vill inte vara trött och somna på soffan.
Jag vill vara pigg!

Sur-kramar från mig!

:O(


Kommentarer
Postat av: brittan

surkramar på dig med...en annan KAN inte sova nuförtiden, hmm, du kan ju sova för mig lite

kram

britt på öland

2009-10-05 @ 22:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0