Rädd...

Okej, i morgon är det dags...

In till Ryhov hela dagen och ett nytt försök att ge mig antikroppar.
Försöker att inte tänka så mycket på det men det ligger där bak i huvudet hela tiden ändå.
Tänk om det inte fungerar nu heller? Tänk om de bara får i mig 100 jävla sketna ml den här gången också
av de 700 ml jag ska ha?

Tänk om det aldrig kommer att fungera?
Vad händer då?

Hur mycket minskar då chansen att jag ska bli frisk?
Blir jag över huvud taget frisk?

Det är mycket frågor som jag känner att jag behöver få svar på när det gäller antikropparna.
Om mina chanser för tillfrisknande minskar om jag inte får antikroppar så är det givetvis en katastrof
- men jag vill ändå veta. 
Jag vill veta vad jag har att kämpa mot och vilka oddsen är.

Förhoppningsvis får jag i morgon tillfälle att prata med en läkare om de här sakerna.
Just nu gnager frågorna och oron i kroppen, även om jag försöker slå bort det.

Håll tummarna för mig i morgon, allihopa!
Jag kommer att behöva det.
Det blir en lååååång dag...

Kram! 


Kommentarer
Postat av: Leif Hedberg

Håller stenhårt båda tummarna nu för dig. Kramar den tummen med bara en halv nagel så att den är blå.

2009-10-06 @ 19:55:22
Postat av: nettan

Håller tummarna!!!Lycka till!

2009-10-06 @ 20:08:11
Postat av: brittan

hej gumman.

hoppas att nu allt går bra och att dom där dumma antikropparna kan bosätta sig i din kropp så att du kan bli bättre...håller alla fingrarna för dig imon och tänker extra mycket på dig....hör av dig när du orkar så jag får veta hur det gick.

kram

britt på öland

2009-10-06 @ 20:23:52
Postat av: Lotta Lindqvist

Hoppas innerligt att det går bra för dig!

2009-10-06 @ 21:55:16
Postat av: Rebecka

Jag håller tummarna!

2009-10-06 @ 22:06:01
Postat av: Liselotte

Tack gulliga, gulliga ni!



Era kommentarer får mig alltid på bättre humör.:O)



Kram och vi hörs i morgon kväll!



Liselotte



2009-10-06 @ 22:34:55
URL: http://cancerlotta.blogg.se/
Postat av: Nettan L

Håller alla tummar å tår!!

Kram på dig!

2009-10-06 @ 22:58:35
Postat av: Stefan

En dag för sent, men... Hoppas allt gick bra igår och att du inte mår allt för dåligt i dag. Håller tummarna för dig. Ska även hälsa från Bosse, som jag pratade med idag. Han tänker mycket på dig! Det gör vi övriga också =)

2009-10-07 @ 16:55:52
Postat av: Reservdels kvinnan

Hej!

Skickar över lite kämparglöd och energi.

vet av erfarenhet att man behöver det på ryhov.

vet oxså att dom är proffsigt duktiga.

Håller om dej i tanken,djävla herr C = cancer,en otäck och lurig typ som bygger bo i din kropp,han ska du vräka och ta kål på.

2009-10-07 @ 19:17:13
Postat av: Mari Ermeland

Idel varma goa tankar till dej i kväll! Åsså kramar!

2009-10-07 @ 20:51:34
Postat av: Liselotte

Mari: Tack, kramarna och tnkarna värmer! Och du - se till att vikarierna inte gör sig allt för hemmastadda på min arbetsplats. Jag är tillbaka och då är jag laddad! ;O)



Reservdelskvinnan: Plockar fram kämparglöden och energin när det behövs! Blir jätteglad när "nya" människor hittar till min blogg. Kram på dig!



Stefan: Tänker på Bosse ockaå. Gustav var inne häromdagen och han skulle försöka få med Bosse till fiket någon dag. Vore jättekul!



Ni andra: En bamsekram för att ni är med mig!!!



Liselotte

2009-10-07 @ 22:47:29
URL: http://cancerlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0