Promenad

Var ute och gick en promenad i dag.
Jätteskönt!
Ska försöka göra det åtminstone de flesta dagar i veckan.
Det är ju inte så att jag har så mycket annat för mig, precis...

:o)


        

Det är verkligen härligt ute nu!

Och jag älskar verkligen mina nya mössor. Här ovan ser ni en av dem.


Ser ni att jag har svullnat i ansiktet?

Eller, förresten, vilken idiotisk fråga. Vad ska ni svara?

-Ja, Liselotte, du har verkligen blivit rund som en boll!!!

Den kommentaren skulle jag ju verkligen gilla, haha!


Skit samma, jag ser ut som jag gör (säger jag de bra dagarna...)

I kväll ska jag skjutsa Charlie till judon så det är snart dags att börja laga mat.


Puss på ryggslutet! ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker inte att du ser speciellt svullen ut i ansiktet. Snarare frisk och rosig.

2009-10-20 @ 19:53:09
Postat av: nettan

Jag tycker att du är kanonfin, mössa, ansikte och allt!!!!

2009-10-21 @ 07:45:00
Postat av: brittan

jaaa Liselott, du har blivit rund som en boll hi hi

2009-10-22 @ 10:19:19
Postat av: Suzann

Liselotte du är lika vacker som du alltid har varit. Jag var alltid så avundsjuk på hur söt du var, vilket du fortfarande är-om man nu kan kalla en 42-årig kärring - söt! Kom att tänka på en sak som jag fortfarande tränar på och det är att försöka forma överläppen som ett m - kommer du ihåg? Jag kan fortfarande inte.... Kram

2009-10-22 @ 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0