Pest eller kolera

Har faktiskt varit vaken större delen av dagen i dag. Mamma var här och lagade mat.
Visst hade jag fixat det själv i dag men det var väldigt skönt att hon
kom och fixade med det... :O)

Det verkar som att jag piggnar till lite snabbare den här gången.
Antingen beror det på att min kropp nu börjar vänja sig vid gifterna (Är det bra?!?)
Eller så beror det på att jag nu får en betydligt högre dos cortison eftersom jag
klagat hos läkaren på att jag varit så trött innan.

Nu är frågan - vilket är att föredra?

Att piggna till lite tidigare och slippa gå omkring som en vålnad med den följden att äta så mycket
cortison att jag svullnar upp och känner mig - och ser ut - som en Michelingubbe?
Eller att sova och må riktigt skit ett par dagar men slippa biverkningarna av medicinen?
Det är som att välja mellan pest eller kolera!

Själv lutar jag nog faktiskt åt det andra alternativet. Att jag är borta ett par dagar var tredje vecka
är faktiskt ingen katastrof utan är nog att föredra mot att proppa kroppen full med
mediciner som gör mig pigg och svullen.
Eller vad säger ni??? 
Ska ta ett snack med läkaren om detta nästa gång.

Reservdelskvinnan: Har du ätit mycket cortison? Hur påverkades i så fall du av det?

Längtar till nästa helg!!!

Tony
Jag
Bratislava
Mys
Bort
Från
Vardag

Ahhhhhh!


I kväll blir det nog Här har du ditt liv.

Var är mitt liv?

Tillsammans med pillerburken i soffan...
Olika falla ödets lotter...

Men man ska inte klaga, det kunde varit tvärtom. 
Jag kunde suttit tillsammans med soffan i pillerburken.
Det hade varit riktigt jobbigt!

;O)


Kommentarer
Postat av: nettan

humor...pussar på dig snuttan!!!

2009-10-17 @ 20:06:43
Postat av: nettan

apropå dina sista rader måste jag tillägga ser jag...

2009-10-17 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0