Nya piller

Gääsp!
Somnade en stund på soffan i eftermiddags. Vaknade av att jag var så rysligt varm
om fötterna eftersom solen sken rakt in på dom, haha!

Normalt brukar man ju piggna till efter ett tag när man har tagit en liten go
eftermiddagslur men nu är ju ingenting normalt så jag är fortfarande seeeeg...

Masade mig i alla fall iväg till apoteket eftersom jag har fått en ny rolig medicin att
förgifta min kropp med. Eftersom jag äter så höga doser cortison behöver jag nu
ett litet piller för att skydda den lilla magslemhinnan.

Hade över huvud taget ingen aning om att jag hade en sådan.
Men nu ska den i alla fall skyddas genom ett pulver i en blå och orange liten plastbehållare.
Min tablettdosett börjar se riktigt piffig och färgglad ut!
Nästan som en liten burk med lördagsgosis, om man tänker efter!

Till middag blev det varmrökt lax med gräddfilssås.
Mmmmm, en av mina absoluta favoriter!


Kom på att jag i går kväll glömde att ta min älskade lilla spruta.
Det var faktiskt första gången på en och en halv månad som jag missade den.
Tycker att det är helt okej, jag tror att jag överlever... :O)

Puss i armvecket på er!


TILL KARIN angående ditt inlägg om ordet framstjärt:



FRAMSTJÄRT!!!
F.R.A.M.S.T.J.Ä.R.T
framstjärt
Framstjärt!
FRAMSTJÄRT
FRAMSTJÄRT
FRAMSTJÄRT
Framstjärt
Framstjärt


Du ser Karin - den lilla filuringen kan komma i en mäng olika skepnader.
Någon av dem borde väl tilltala även dig?    ;O)


Kommentarer
Postat av: brittan

hyskan tycker jag är ett lagomt snuskigt namn på det lilla burret...

2009-10-15 @ 19:33:22
Postat av: Annika

Kisselisan... är ett namn som vi döpte den till när min dotter va liten...

numer är det nog muffen som gäller...



Men det är väl så att kärt "barn" har många namn...L



Va rädd om dig..å många kramar

2009-10-16 @ 07:10:31
Postat av: Anonym

NÄH, det är verkligen INTE okej! Jag känner mig skändad!

=/



I mitt hushåll heter den Mufflan!

2009-10-16 @ 19:02:49
Postat av: Anonym

Karin....( var det som skrev ovanstående)

2009-10-16 @ 19:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0