Mätt

Mätt och nöjd!

Det blev en ny liten restaurang i Nässjö - Harmony. Helt okej mat i kategorin snabbmat.
Åt fläskfiléspett med råstekt potatis och tsatziki.
Mums fillibabba för en lat husmor! :O)







Jaha, i morgon är det dags för en ny runda till sjukhuset. Känns som att jag nyss kom
hem från förra turen. Förmodligen händer det inte så mycket just i morgon.
Undersökning och samtal med läkaren för att kolla upp hur jag hart haft det sedan sist.
Det är väl först på onsdag som behandlingen kör i gång. Men då blir det desto tuffare.

:O(

Först ska de ha i mig 700 ml antikroppar och därefter cellgifterna.
När jag var inne och fick antikroppar förra veckan tog det nästan sju timmar...
Fattar inte riktigt hur de ska hinna med allt på en dag, faktiskt. Cellgifterna tar ju 2,5 timmar.
Så jag har inte mycket hopp om att komma hem på onsdag utan risken är väl
ganska stor att det blir ytterligare en dag.
Bläääääää!!!

Men! Därefter har jag gjort hälften av mina behandlingar!!! Jag får förmodligen en tid
för datortomografi nu. Då ser de om lymfkörtlarna har krympt och behandlingen
går som den ska.
Kommer att vara rejält nervös inför svaret på den röntgen, om man säger så...

Nu ska jag stoppa mina små guldklimpar i säng och pussa dem extra mycket eftersom
jag inte får se dom på ett par dagar. :O(

Vi hörs i morgon bitti innan jag åker!

Puss-o-lite-kram-o-lite-slick-i-naveln-också!


Kommentarer
Postat av: Christian Larsson

Har hittat din blogg, tänker på dig,

kram från din kusin

2009-10-12 @ 21:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0