I dag blir det bus!

Vilket väder!

Regnet står som småpittar i backe i dag! Tur att man ska vara inomhus.
Om en liten stund drar vi upp till Linköping. Vi ska till Busfabriken med barnen.

Det har varit så mycket sjukdom, oro, behandlingar och konstigheter för barnen i en dryg månads tid nu
så vi kände att vi behöver hitta på något kuligt. Så i dag blir det leka från morgon till kväll!

˜ ˜ ˜

Jag fattar inte hur jag kan ha några hårstrån kvar på huvudet. Varje morgon är kudden precis full av små, små hår.
Jag kommer inte att ha ett örngott kvar som inte är som en matta. Fanken, det blir dyrt det här.
Undrar om det finns någon cancerförstörda-örngott-försäkring?

Trodde att jag skulle vara helt blank om ollonet..förlåt, huvudet vid det här laget. Men stråna faller inte av sig själva. De lossnar bara när de skavs av, mot kudden exempelvis.
Men jag är glad för varje dag jag inte är kal, så det är okej.

Frisören sa att jag inte kunde känna mig helt säker på att få behålla mina ögonfransar och ögonbryn.
Hon sa att de kunde falla efter den fjärde behandlingen. Det var ju uppmuntrande...
Men, men, ju längre tid det går innan de faller, desto mindre tid behöver jag vara utan.

Nähä, nu hopp in i duschen, sedan frukost och så packar vi in två förväntansfulla barn i bilen
och drar till Busfabriken!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: brittan

ja det blir nog ett trevligt avbrott för barnen, att få in lite kul i livet oxå! ha det bra och bryt nu inga ben eller nåt annat onödigt som kan inträffa.



kram britt på öland

2009-10-04 @ 09:09:45
Postat av: Liselotte

Ja, det skulle ju bara fattas att man gick och bröt benet nu! Å andra sidan har vi ju nära till sjukhuset i Linköping i så fall... :O)

2009-10-04 @ 09:36:10
URL: http://cancerlotta.blogg.se/
Postat av: Nettan L

Ha en jättehärlig dag!

Nu kommer det såna lekland till Kalmar oxå, äntligen! Jag tror att det kommer öppna 3 stycken inom kort, så då kan ni ta en tur hit!

Kram!

2009-10-04 @ 10:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0