Hej då!

Jaha, då var man väl i stort sett packad och glad!
Nej, just det, packat och klart, var det ju!

:D

I morgon kommer mamma Gittan för att vara barnvakt medans mamma Monica sköter fiket.
Och vi kan bara KOPPLA AV!!!

Läkaren ringde i eftermiddags.
Nivån på de vita blodkropparna var helt okej så jag behöver inte proppa i mig
någon antibiotika om jag inte blir febrig.
Och det hade jag INTE tänkt bli.
Visst kan det hända att jag kommer att ses på Bratislavas historiska gator med aningen
rosiga kinder och kanske en lite glansig blick men det kommer i så fall
inte att bero på herr Cancer...

;o)

I kväll blir det Idol och en tidig kväll i säng eftersom vi ska upp så tidigt.
Därför säger jag hej då till er redan nu.
Vi är hemma igen på tisdag kväll och då lovar jag en uppdatering
som heter duga, med bilder och allt.

Fram tills dess får ni ha en bra helg.
Hoppas att det inte regnar FÖR mycket här hemma.
(Eller förresten, eftersom jag är så elak så önskar jag VISST det- haha!)

Gör nu inte av med hela lönen på en gång, borsta tänderna morgon och kväll
och var snälla mot era mammor - man vet aldrig när man behöver låna pengar av dem...

Puss från er egen Cancerlotta!


Kommentarer
Postat av: Tina

Ha en underbar resa!!! Kramen!

2009-10-23 @ 19:21:58
Postat av: Reservdelskvinnan

Njut av livet och var rädda om varandra.

Kram!

2009-10-23 @ 19:39:19
Postat av: Rebecka

Ha en supermysig helg!

Kram

2009-10-23 @ 22:25:57
Postat av: brittan

ha det så jätteskönt och bara myyyyys nu...det är båda två jävligt värda!!!! och du....ta det INTE lugnt med vare sig öl eller konjak, det ska för övrigt inte tony heller, vill inte veta av att ni inte har haft en enda bläcka när ni var där!!!! (skojar bara)



kram

britt på öland

2009-10-23 @ 23:52:33
Postat av: Nettan L

Ha en jättehärlig resa!!

Kram!

2009-10-25 @ 11:00:08
Postat av: Hanna Forsberg

Vill du ha en personilg bloggdesign gjord?

Bara för att du är en så modig cancerpatient så gör jag den helt gratis åt dig!

Om du är intresserad kan du maila mig på [email protected]



Kram!

Hanna

2009-10-27 @ 22:41:19
URL: http://forsberghanna.blogg.se/
Postat av: Ankan

Hoppas resan varit kanon, fick ett tips om din blogg.

Lycka till med allt!

2009-10-27 @ 23:31:56
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0