Gråmulet

Gråmulet och duggregn...

Men i morgon skiter jag i det och åker söderut - haha!
Och lagom till vi kommer tillbaka, på tisdag, så ska det bli fint här.
Passar mig perfekt! :o)

I morse var jag på vårdcentralen och lämnade blodprov så att de kan kolla min blodstatus inför resan.
Hoppas allt ser bra ut nu. Men jag MÅR bra, så det är nog okej.
Glömde i går kväll att jag skulle lämna prov så jag tog två konjak.
Jag har förmodligen aldrig haft så bra värden som i dag - haha!

Mamma jobbar på fiket på förmiddagen så hon var här och lämnade voffsingen.
En bild på den fisförnäma lilla damen...  ;o)


Cindy

Annars blir det mest lite småfix inför resan i dag. Ska försöka ta någon liten promenad också.
Vi får åka redan vid sextiden i morgon bitti. Flyget går 10.40 från Skavsta
och det tar nog tre timmar att köra.
Det blir en tiiiiiiiidig morgon.....

Förmodligen däckar jag redan när vi kommer fram till hotellet.
Å andra sidan kommer jag då att däcka i Presidentsviten så det är helt okej!

Kram och hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0